måndag 25 maj 2009

Ur led är tiden, och utled är jag - och urleds!

Tja, det är nog tur att ingen bett mig blogga om mitt jobb, för jag är sanningen att säga inte säker på vem som skulle bli mest uttråkad, jag eller en eventuell läsare. Idaghar all teknik krånglat och då blev det ju inte mycket gjort. Så jag roade mig med att redigera mina två senaste blogginlägg, som ju såg rent föfärliga ut. Det beror på min jobbdator, som på nåt sätt inte klara av bloggen. Får skriva i snigelfart, annars kommer bara en tredjedel av bokstäverna med. Så jag borde väl inte skriva nu heller, för det lär antagligen ta minst lika lång tid att redigera texten, som det tog att skriva den. Och förresten borde jag skria när jag har nåt vettigt att skriva. Så jag slutar väl nu, då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar