tisdag 20 januari 2009

Det växer så det knakar i bloggskogen

Mossa mossa!
Nej, jag är ingen bloggläsare. Men när bloggarna börjar växa upp som svampar i min närhet, då vill jag ju läsa dem. Det är ju bara det att de verkar funka olika allihop, så när man väl lärt sig bemästra en eller två, så måste man ändå räkna ut hur man ska göra med den tredje. Det får man inte mindre feber av. När jag försökte göra en sökning skummade jag igenom en del av bloggtexterna, och de hade inte särskilt mycket att säga. Vem vill veta hur dags jag vaknar eller vad jag äter till frukost? Jo, om det är något speciellt, eller om jag bara nämner det nån gång, må det väl vara hänt, men annars? Fast just nu känns det som om det här håller på att bli det jag inte ville att det skulle bli: ett slags tråkig dagbok. Men jag får väl skylla på febern. Men den här kuren jag har fått tycks verkligen göra någonting. Efter intag av bakteriedödande läggerr sig alla träden ner för att sova middag. Det är helt enkelt inte möjligt att stå upprätt.

5 kommentarer:

  1. Jo, sannerligen växer det så det knakar i bloggskogen, nu ska jag bara testa hur tillgänglig eller otillgänglig möjligheten eller omöjligheten att kommentera i Skoogsdungen är....

    SvaraRadera
  2. Jo, du! Det här är en snårskog. Antingen får man klättra, eller så kommer man ingenstans. Och jag hittar inte vart jag ska bedriva skogsavverkning för att göra det framkomligt här. Men jag får väl klättra vidare.

    SvaraRadera
  3. Men nu verkar tillväxten stannat av i Skoogsdungen, så då kanske det blir lite mer framkomligt?

    SvaraRadera
  4. Ja, jag lyckades hitta det träd som skulle huggas ner, så nu kan man ta sig fram. Och nog har tillväxten stannat av. Har bara haft penicillin i huvudet, och det ville jag inte plantera här. Men nu ska här planteras inlägg av olika arter...

    SvaraRadera
  5. Nu testar jag att kommentera här... Det funkar inte att göra det anonymt så jag kör med min engelskspråkiga blogg. Du vet ju vem jag är! *asg*

    SvaraRadera